Dodacie podmienky

KEDY DOSTANEM SVOJU OBJEDNÁVKU?  

Poznáme to všetci: keď si objednáme nový tovar, tešíme sa a nechceme dlho čakať. Aké sú na I-LIVING.sk dodacie lehoty?

  • Skontrolujte, či je tovar SKLADOM. Takýto tovar expedujeme rýchlo (ten istý alebo nasledujúci pracovní deň). Pri tovare NA OBJEDNÁVKU je potrebné počkať príslušný počet dní / týždňov, najmä u atypických rozmerov. Vždy Vás však informujeme o priebehu objednávky.
  • Pri objednaní tovaru označeného ako SKLADOM a odoslaní objednávky do 12:00 hod. odovzdávame zásielku dopravcovi spravidla ten istý pracovný deň. Pri objednaní po 12:00 hod. nasledujúci deň.

Dopravci Vám následne tovar doručia nasledovne - počítané odo dňa expedície:

  • Tovar doručovaný GLS či DHL- Balík do domu
    Pri nákupe do 50 € je poštovné 5 €.
    Pri nákupe nad 50 € je ZDARMA.
    POZOR! Pokiaľ je balík viditeľne poškodený, alebo ak je porušená ochranná páska, uplatnite reklamáciu priamo u prepravcu. Za škody vzniknuté pri preprave nenesie dodávateľ zodpovednosť.
    Zásielka je zvyčajne doručená do 2-4 pracovných dní od odoslania. O odoslaní je zákazník informovaný e-mailom.
  • Tovar doručovaný TOPTRANS
    Pri nákupe do 150 € je poštovné 15 €.
    Pri nákupe nad 150 € ZDARMA.
    Platí len pre nadrozmerné zásielky – matrace a rošty.
    POZOR! Pokiaľ je balík viditeľne poškodený, alebo ak je porušená ochranná páska, uplatnite reklamáciu priamo u prepravcu. Za škody vzniknuté pri preprave nenesie dodávateľ zodpovednosť.
    Zásielka je zvyčajne doručená do 2-4 pracovných dní od odoslania. O odoslaní je zákazník informovaný e-mailom.
  • Tovar doručovaný Uloženka, Zásielkovňa
    Pri nákupe do 50 € je poštovné 3,50 €.
    Pri nákupe nad 50 € je poštovné ZDARMA.
    POZOR! Pokiaľ je balík viditeľne poškodený, alebo ak je porušená ochranná páska, uplatnite reklamáciu priamo u prepravcu. Za škody vzniknuté pri preprave nenesie dodávateľ zodpovednosť.
    Zásielka je zvyčajne doručená do 2-4 pracovných dní od odoslania. O odoslaní je zákazník informovaný e-mailom.
  • Tovar doručovaný na dobierku
    Poplatok za doručenie na dobierku pri využití služby GLS, DHL, Uloženka, Zásielkovňa je:
    Pri nákupe do 50 € je Vám účtovaný poplatok 1 €.
    Pri nákupe nad 50 € je to ZDARMA.
    POZOR! Pokiaľ je balík viditeľne poškodený, alebo ak je porušená ochranná páska, uplatnite reklamáciu priamo u prepravcu. Za škody vzniknuté pri preprave nenesie dodávateľ zodpovednosť.

MOŽNOSTI PLATBY - ako zaplatím?

  • v hotovosti na dobierku v mieste určenom kupujúcim pri objednávke
  • v hotovosti alebo platebnou kartou (pokiaľ je umožnené výdajňou) na výdajniach Uloženka, Zásielkovňa. TOPTRANS a GLS akceptujú platby iba v hotovosti.
  • bezhotovostne prevodom na účet predávajúceho č. IBAN CZ0420100000002501051024, BIC FIOBCZPPXXX, variabilný symbol číslo objednávky, vedený v spoločnosti Fio banka, a.s.
  • bezhotovostne rýchlou on-line platbou prostrednictvom platobného systému GO PAY. Transakcia bude spracovaná v cenách obsahujúcich DPH 20%.
  • bezhotovostne platebnou kartou prostrednictvom platobného systému GO PAY. Transakcia bude spracovaná v cenách obsahujúcich DPH 20%.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Aktualizácia: 1.10.2017

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.