Obchodné podmienky

Prevádzkovateľ internetového obchodu I-LIVING.SK

Názov spoločnosti: UP AND DOWN s.r.o. 
Ulica a číslo: Slavojova 579/9
Mesto a PSČ: 128 00 Praha 2
Štát: Česká republika
IČ: 02000075
DIČ: SK4120066049

Zapísaná v obchodnom registri vedeným Mestským súdom v Prahe, spis. značka C214236.

Kontakty:

Zákaznícka linka: +421 233 329 129
Webová stránka: www.i-living.sk
Email: service@i-living.cz
Pracovná doba: PO – PIA od 9:00 – 18:00 hod.

1) O registrácii

Vyhlasujeme, že dáta slúžia len pre účely identifikácie pri nákupe a doručení objednaného tovaru v eshope  I - LIVING.SK a nebudú inak zneužité.
V prípade súhlasu so zasielaním newslettera (noviniek e-mailom) budú ponukové e-maily zasielané maximálne dvakrát do mesiaca a veľkosť jednotlivých e-mailových správ neprekročí 50 kB. Službu zasielania noviniek e-mailom môžete kedykoľvek zrušiť na e-mailovej adrese: service@i-living.cz
Objednávky je možné uskutočniť aj bez registrácie.

2) Prijatie a vybavenie objednávky, kúpna zmluva

Objednávka kupujúceho je návrhom kúpnej zmluvy a samotná kúpna zmluva je uzatvorená momentom doručenia záväzného súhlasu kupujúceho i predávajúceho s týmto návrhom (záväzným potvrdením objednávky zo strany predávajúceho). Od tohto momentu medzi kupujúcim a predávajúcim vznikajú vzájomné práva a povinnosti.
Uzatvorením kúpnej zmluvy kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito obchodnými podmienkami, vrátane podmienok reklamačných.
Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť pred uzavretím kúpnej zmluvy. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude okamžite kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že kupujúci zaplatil už časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet, k uzavretiu kúpnej zmluvy nedôjde.
Všetky objednávky prijaté týmto obchodom sú záväzné. O prijatí objednávky bude kupujúci automaticky informovaný elektronickou poštou - e-mailom. V detaile každého výrobku aj v potvrdení objednávky je predpokladaná dodacia lehota tovaru, ktorý nebol skladom. Pri každej položke je zobrazené, či je tovar na sklade alebo nie. Pokiaľ tovar nie je na sklade, alebo sklade dodávateľa, bude predávajúci kupujúceho bezodkladne informovať o ďalšom termíne dodania.

Storno objednávky

Objednávku je možné zrušiť emailom, telefonicky, listom doručeným poštou alebo osobne. Pri zrušení objednávky je nutné uviesť Vaše meno, e-mail a číslo objednávky.

3) Druhy dopravy verejnými prepravcami (platné do 25. 5. 2022):

Tovar doručovaný GLS.
Pri nákupe do 50 € je poštovné 5 €.
Pri nákupe nad 50 € je ZDARMA.

POZOR! Pokiaľ je balík viditeľne poškodený, alebo ak je porušená ochranná páska, odporúčame Vám, aby ste tovar neprebrali. Urýchlite tým celý proces reklamácie a doručenie Vašej objednávky. Zásielka je zvyčajne doručená do 2-3 pracovných dní od odoslania. O odoslaní je zákazník informovaný e-mailom.

Tovar doručovaný TOPTRANS
Pri nákupe do 500 € je poštovné 15 €.
Pri nákupe nad 500 € ZDARMA.
Platí len pre nadrozmerné zásielky – matrace a rošty.

POZOR! Pokiaľ je balík viditeľne poškodený, alebo ak je porušená ochranná páska, odporúčame Vám, aby ste tovar neprebrali. Urýchlite tým celý proces reklamácie a doručenie Vašej objednávky. Zásielka je zvyčajne doručená do 2-3 pracovných dní od odoslania. O odoslaní je zákazník informovaný e-mailom.

Tovar doručovaný Uloženka, Zásielkovňa.
Pri nákupe do 50 € je poštovné  3,50 € vrátane DPH.
Pri nákupe nad 50 € je poštovné ZDARMA.

POZOR! Pokiaľ je balík viditeľne poškodený, alebo ak je porušená ochranná páska, odporúčame Vám, aby ste tovar neprebrali. Urýchlite tým celý proces reklamácie a doručenie Vašej objednávky. Zásielka je zvyčajne doručená do 2-4 pracovných dní od odoslania. O odoslaní je zákazník informovaný e-mailom.

Tovar doručovaný na dobierku
Poplatok za doručenie na dobierku pri využití služby GLS, Uloženka, Zásielkovňa  je:
Pri nákupe do 50 € je Vám účtovaný poplatok 1 € vrátane DPH.
Pri nákupe nad 50 € je to ZDARMA.

POZOR - ZMENY V CENNÍKU DOPRAVY PLATNÉ OD 26. 5. 2022

Tovar doručovaný GLS / InTime

  • Pri nákupe do 100 € je poštovné 7 €.
  • Pri nákupe nad 100 € je pri platbe vopred (bankovým prevodom alebo kartou online skrze GoPay) doprava ZDARMA.
  • Ak si vyberiete platbu na dobierku účtuje sa poplatok za dobierku (+2 €) aj pri objednávkach nad 100 €.
  • Zásielka je zvyčajne doručená do 2-4 pracovných dní od odoslania. O odoslaní je zákazník informovaný e-mailom.

Tovar doručovaný TOPTRANS

  • Pri nákupe do 500 € je poštovné 25 €.
  • Pri nákupe nad 500 € je pri platbe vopred (bankovým prevodom alebo kartou online skrze GoPay) doprava ZDARMA.
  • Ak si vyberiete platbu na dobierku účtuje sa poplatok za dobierku (+2 €) aj pri nadrozměrných objednávkach nad 500 €.
  • Platí len pre nadrozmerné zásielky – matrace a rošty, veľkoobjemové objednávky.
  • Zásielka je zvyčajne doručená do 2-4 pracovných dní od odoslania. O odoslaní je zákazník informovaný e-mailom.

Tovar doručovaný Zásielkovňa

  • Pri nákupe do 100 € je poštovné 5 €.
  • Pri nákupe nad 100 € je pri platbe vopred (bankovým prevodom alebo kartou online skrze GoPay) doprava ZDARMA.
  • Ak si vyberiete platbu na dobierku účtuje sa poplatok za dobierku (+2 €) aj pri objednávkach nad 100 €.
  • Zásielka je zvyčajne doručená do 2-4 pracovných dní od odoslania. O odoslaní je zákazník informovaný e-mailom.

Tovar doručovaný na dobierku (platba u kuriéra alebo na pobočke dopravcu v hotovosti alebo kartou)

  • Poplatok za doručenie na dobierku pri využití služby GLS, Zásielkovňa alebo TopTrans: 2 €

POZOR! Pokiaľ je balík viditeľne poškodený, alebo ak je porušená ochranná páska, odporúčame Vám, aby ste tovar neprebrali. Urýchlite tým celý proces reklamácie a doručenie Vašej objednávky.

 

4) Záruka

V balíku vždy nájdete daňový doklad. Záručná lehota začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru. Záručná lehota je uvedená u každého výrobku v detaile produktu v eshope.

5) Rozpor s kúpnou zmluvou - všeobecné informácie

Na tovar poskytujeme záručnú dobu danú zákonom – 24 mesiacov.

6) Právo spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy

Ak je kúpna zmluva uzatvorená pomocou prostriedkov komunikácie na diaľku (v internetovom obchode), má spotrebiteľ právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru. V takom prípade spotrebiteľ kontaktuje predávajúceho a najlepšie písomne uvedie, že odstupuje od zmluvy s uvedením čísla objednávky, dátumu nákupu a čísla účtu pre vrátenie peňazí. Odstúpenie od zmluvy musí byť doručené najneskôr posledný deň lehoty.

6a)dstúpenie od zmluvy

Spotrebiteľ má u nás právo odstúpiť od zmluvy 14 dní od prevzatia tovaru.

Toto ustanovenie zákona však nemožno chápať ako možnosť bezplatného zapožičania tovaru. Spotrebiteľ v prípade využitia práva na odstúpenie od zmluvy do 14 dní od prevzatia plnenia, musí dodávateľovi vydať všetko, čo na základe kúpnej zmluvy získal. Ak to už nie je možné (napr. v medziobdobí bol tovar zničený alebo spotrebovaný), musí spotrebiteľ poskytnúť peňažnú náhradu ako protihodnotu toho, čo už nemôže byť vydané. Ak je vrátený tovar poškodený iba čiastočne, môže predávajúci uplatniť na spotrebiteľovi právo na náhradu škody. Predávajúci je v takom prípade povinný vzniknutú škodu preukázať.

Právo na odstúpenie od zmluvy spotrebiteľ nemá, v prípade zmlúv:
na dodávku tovaru upraveného podľa priania kupujúceho – teda atypické rozmery matracov a vrchných matracov, ktoré uvádzame v popise produktov, s čím je zákazník oboznámený pri objednávke.

7) Doručenie a dodacie podmienky

Niektoré zásielky môžu byť rozdelené do viacerých balíkov. Poštovné zostáva bez zmeny.
Všetky zásielky sledujeme až do ich doručenia, snažíme sa tak predchádzať problémom, ktoré pri doručovaní vznikajú.

8) Spôsoby úhrady

Všetky spôsoby úhrady, možno vybrať pri výbere dopravy. Všetky spôsoby platby sú zahrnuté v cene dopravy: 
- platba dopredu - pri výbere tejto možnosti obdržíte zálohový list so všetkými údajmi k platbe. Tovar budeme expedovať po obdržaní platby na bankový účet 
- dobierka - objednaný tovar Vám zašleme a pri prevzatí tento tovar uhradíte v hotovosti. 
- platobná karta.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

9) Bezpečnosť

Pri platbe platobnými kartami sa nemusíte báť zneužitia. Využívame preverenú platobnú bránu s protokolom 3-D secure, podporovaným kartovými asociáciami. Všetky interné informácie (heslá, mená, operácia) sa šifrujú. Pre zvýšenie rýchlosti nešifruje všeobecné informácie (informácie o jednotlivých položkách tovaru).

10) Reklamácie

V prípade, že tovar, ktorý ste od nás dostali, je poškodený alebo nefunkčný, postupujte podľa reklamačného poriadku. Vrátenie tovaru z dôvodu odstúpenia od zmluvy je popísané v bode 6. Obchodných podmienok.

11) Reklamačný poriadok

Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim. Pri použitých veciach nezodpovedá za vady vzniknuté ich použitím alebo opotrebením. Pri veciach predávaných za nižšiu cenu nezodpovedá za vadu, pre ktorú bola dojednaná nižšia cena. Ak nejde o veci, ktoré sa rýchlo kazia, alebo o použité veci, zodpovedá predávajúci za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí veci v záručnej dobe (záruka).
Záručná doba na nový tovar je 24 mesiacov, ktorá plynie od prevzatia tovaru kupujúcim. Záručná doba na použitý tovar je 12 mesiacov. Záručnú doba na služby (oprava alebo úprava veci) je 3 mesiace. Záručné doba na zhotovenie veci na zákazku je 24 mesiacov. Ak je na predávanej veci, jej obale alebo návode k nej pripojenom vyznačená lehota na použitie, záručná doba neskončí pred uplynutím tejto lehoty. Reklamáciu na veci, ktoré sa rýchlo kazia, musí kupujúci uplatniť najneskôr v deň nasledujúci po kúpe.
Záručná doba pre kupujúceho, ktorý nie je spotrebiteľom, je 24 mesiacov.
Ak má kúpenú vec uviesť do prevádzky iný podnikateľ než predávajúci, začne záručná doba plynúť až odo dňa uvedenia veci do prevádzky, pokiaľ kupujúci objednal uvedenie do prevádzky najneskôr do troch týždňov od prevzatia veci a riadne a včas poskytol na vykonanie služby potrebnú súčinnosť.
Záručný list sa vystavuje na žiadosť kupujúceho. Na uplatnenie reklamácie postačuje doklad o kúpe.
Ak má tovar vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.
Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať. Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.
Práva zo zodpovednosti za vady sa uplatňujú u predávajúceho, na adrese Prodejna I-LIVING, Pod Soutratím 1559/5, 101 00 Praha 10.  Ak je však v záručnom liste uvedený záručný servis, ktorý je v mieste predávajúceho alebo v mieste pre kupujúceho bližšom, uplatní kupujúci právo na opravu v záručnom servise. Záručný servis je povinný opravu vykonať v lehote najneskôr do 30 dní.
Ak dôjde k výmene, začne plynúť záručná doba znova od prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka.
Vybavením reklamácie sa rozumie ukončenie reklamačného konania odovzdaním opraveného výrobku, výmenou výrobku, vrátením kúpnej ceny výrobku, vyplatením primeranej zľavy z ceny výrobku, písomná výzva na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie.
Pri uplatnení reklamácie predávajúci určí spôsob vybavenia reklamácie ihneď alebo v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku alebo služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr; vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má kupujúci právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.
Ak kupujúci uplatnil reklamáciu výrobku počas prvých 12 mesiacov od kúpy, môže predávajúci vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe odborného posúdenia; bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia nebude od kupujúceho vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením. Predávajúci je povinný poskytnúť kupujúcemu kópiu odborného posúdenia odôvodňujúceho zamietnutie reklamácie najneskôr do 14 dní odo dňa vybavenia reklamácie. Ak kupujúci reklamáciu výrobku uplatnil po 12 mesiacoch od kúpy a predávajúci ju zamietol, predávajúci v doklade o vybavení reklamácie uvedie, komu môže kupujúci zaslať výrobok na odborné posúdenie. Ak je výrobok zaslaný na odborné posúdenie určenej osobe, náklady odborného posúdenia, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znáša predávajúci bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia. Ak kupujúci odborným posúdením preukáže zodpovednosť predávajúceho za vadu, môže reklamáciu uplatniť znova; počas vykonávania odborného posúdenia záručná doba neplynie. Predávajúci je povinný kupujúcemu uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenia reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady. Znova uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnuť.
Predávajúci je povinný pri uplatnení reklamácie vydať kupujúcemu potvrdenie. Ak je reklamácia uplatnená e-mailom, predávajúci je povinný potvrdenie o uplatnení reklamácie doručiť kupujúcemu ihneď; ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie; potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak kupujúci má možnosť preukázať uplatnenie reklamácie iným spôsobom.

 

INFORMÁCIE O MOŽNOSTI VRÁTENIA TEXTILNÝCH VÝROBKOV (prikrývky, vankúše, obliečky, plachty, uteráky, matrace, vrchné matrace...) 

Kvôli zachovaniu zásad hygieny pri vrátení textilných výrobkov postupujte prosím podľa nasledujúcich pravidiel: 

Plne akceptujeme vrátenie tovaru nevybaleného, nepoužitého, kde sa s tovarom zoznámite v takom rozsahu, ako by ste ho kupovali v kamennom obchode. 
Tovar je možné vrátiť nesedí rozmer, farba, veľkosť atď. Nie je možné vrátiť alebo vymeniť tovar viackrát používaný a znehodnotený, znečistený, bez originálneho (hygienického) balenia. 

INFORMÁCIE O MOŽNOSTI VRÁTENIA MATRACOV: 

Pokiaľ zistíte, že Vám nevyhovuje zakúpený matrac, postupujte prosím podľa nasledujúcich pravidiel: 

Plne akceptujeme vrátenie zabaleného matraca v 100% stave (matrac po vyskúšaní vybalíte, vyskúšate ako v obchode a v prípade nespokojnosti nám ho ihneď vrátite najlepšie originálne zabalený).  
Matrac, ktorý bol už používaný a chcete ho aj napriek tomu vrátiť alebo vymeniť, je možné vrátiť, ale môže Vám byť naúčtovaná suma za poťah, ktorý z dôvodu udržania hygienických zásad nemôžeme vziať späť (uvedenie produktu do pôvodného stavu).
Pri matracoch je nutné ponechať nálepky s identifikáciou výrobkov a sériovým číslom alebo ich priložiť oddelene spolu s vratkou. 
Je možné vrátiť matrace iba štandardných rozmerov, t.j. 80x200 cm, 90x200 cm, 100x200 cm, 140x200 cm, 160x200 cm, 180x200 cm. Matrace ostatných rozmerov sú  považované za atypické a ich vrátenie či výmena nie je bohužiaľ možná, s čím je zákazník oboznámený pri objednávke.

POZOR NA PREPRAVU

Berte prosím na vedomie, že "ručíte" za to, že sa k nám tovar dostane vo výbornom stave. Najmä matrace je nutné dôkladne zabaliť do dvojitého až trojitého pevného igelitového obalu a dôkladne zalepiť. Pokiaľ nám tovar príde poškodený vinou nedostatočného zabalenia, sme oprávnení ho odmietnuť.

DÔSLEDKY ODSTÚPENIA OD ZMLUVY

Pokiaľ odstúpite od tejto zmluvy, vrátime Vám bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa, kedy nám prišlo Vaše oznámenie o odstúpení od zmluvy, všetky platby, ktoré sme od Vás obdržali, vrátane nákladov na dodanie a prípadnú dobierku. Pri vrátení Vašich platieb použijeme rovnaký platobný prostriedok, ktorý ste použili pri prevedení počiatočnej transakcie, pokiaľ ste výslovne neurčili inak. V žiadnom prípade Vám tým nevzniknú ďalšie náklady.

ZASLANIE A DORUČENIE TOVARU

Tovar bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa vytvorenia objednávky, zašlite späť na túto adresu:

UP AND DOWN s.r.o.
prodejna I-LIVING
Pod Soutratím 1559/5
101 00 Praha 10
ČESKÁ REPUBLIKA

 

Ďakujeme Vám za čas, ktorý ste strávili prečítaním obchodných podmienok.

Váš UP AND DOWN s.r.o.

 

Obchodné podmienky sú platné od 15. 6. 2023 do odvolania. 
Informácie pre kupujúcich: v prípade zmeny obchodných podmienok, sú platné obchodné podmienky, ktoré boli v platnosti k dátumu nákupu.