Reklamačné podmienky

Prevádzkovateľ internetového portálu

Názov spoločnosti: UP AND DOWN s.r.o. 
Ulica a číslo: Slavojova 579/9
Mesto a PSČ: 128 00 Praha 2
Štát: Česká republika
IČ: 02000075
DIČ: SK4120066049

Zodpovedné osoby a kontakt

Zákaznícka linka: +421 233 329 129
Webová stránka: www.i-living.sk
Email: service@i-living.cz
Pracovná doba: PO – PIA od 9:00 – 18:00 hod.

 

ABY SME TO ZJEDNODUŠILI, TU JE STRUČNÝ POSTUP, ČO ROBIŤ, AK ZISTÍTE , ŽE JE TOVAR CHYBNÝ ČI POŠKODENÝ: 

  • O reklamácii nás informujte telefonicky alebo e-mailom (service@i-living.cz, tel. +421 233 329 129). Budete vyzvaný k doloženiu fotodokumentácie alebo inej identifikácie reklamácie a návrhu riešenia (výmena, vrátenie peňazí atď.). Pokiaľ bude zrejmé, že je tovar skutočne vadný, zariadime na naše náklady odvoz spoločnosťou PPL (DHL) alebo Toptrans, prípadne prostrednictvom Zásielkovne. Následne Vám buď vrátime peniaze, alebo tovar vymeníme. S riešením reklamácie Vám teda nevzniknú žiadne náklady, nemusíte tovar baliť ani posielať poštou.

  • Reklamácie riešime väčšinou do týždňa, v zložitejších prípadoch do 30 dní. Vždy obdržíte informácie o vyriešení reklamácie.

  • Pokiaľ chcete tovar poslať, prosíme  na adresu:  

    I-LIVING.cz
    Pod Soutratím 1559/5
    101 00 Praha 10
    Česká Republika

V žiadnom prípade neposielajte tovar na dobierku. Také zásielky nebudú prevzaté.