Do košíku zatiaľ neboli pridané žiadne položky
Reklamačné podmienky
Prevádzkovateľ internetového portálu
Názov spoločnosti: UP AND DOWN s.r.o.
Ulica a číslo: Slavojova 579/9
Mesto a PSČ: 128 00 Praha 2
Štát: Česká republika
IČ: 02000075
DIČ: SK4120066049
Zodpovedné osoby a kontakt
Zákaznícka linka: +421 233 329 129
Webová stránka: www.i-living.sk
Email: service@i-living.cz
Pracovná doba: PO – PIA od 9:00 – 18:00 hod.
ABY SME TO ZJEDNODUŠILI, TU JE STRUČNÝ POSTUP, ČO ROBIŤ, AK ZISTÍTE , ŽE JE TOVAR CHYBNÝ ČI POŠKODENÝ:
-
O reklamácii nás informujte telefonicky alebo e-mailom (service@i-living.cz, tel. +421 233 329 129). Budete vyzvaný k doloženiu fotodokumentácie alebo inej identifikácie reklamácie a návrhu riešenia (výmena, vrátenie peňazí atď.). Pokiaľ bude zrejmé, že je tovar skutočne vadný, zariadime na naše náklady odvoz spoločnosťou PPL (DHL) alebo Toptrans, prípadne prostrednictvom Zásielkovne. Následne Vám buď vrátime peniaze, alebo tovar vymeníme. S riešením reklamácie Vám teda nevzniknú žiadne náklady, nemusíte tovar baliť ani posielať poštou.
-
Reklamácie riešime väčšinou do týždňa, v zložitejších prípadoch do 30 dní. Vždy obdržíte informácie o vyriešení reklamácie.
-
Pokiaľ chcete tovar poslať, prosíme na adresu:
I-LIVING.cz
Pod Soutratím 1559/5
101 00 Praha 10
Česká Republika
V žiadnom prípade neposielajte tovar na dobierku. Také zásielky nebudú prevzaté.